Box Of Joy x Lazada Online Revolution 2016

 Assalamualaikum dan hi :)

BoxOfJoy X LazadaOnlineRevolution2016 | Sempena jualan akhir tahun, Lazada telah mengadakan jualan online terbesar yang dinamakan sebagai Lazada Online Revolution. Tema untuk jualan kali ini ialah Brands For All manakala jualan berlangsung dari 11.11.2016 sehingga 12.12.2016. Haa, tinggal lagi beberapa minggu je. Siapa tak kenal Lazada? Antara website online shopping yang terbesar di Malaysia kottt.

Untuk pengetahuan korang, sempena online revolution ni Lazada menawarkan harga barangannya dengan diskaun yang begitu banyak sekali tau sehingga 90%. Haa, masa ni lah kalau korang nak memborong dekat Lazada pun. Hahaha :D

Tapi apa yang paling bestnyaaaaa yang Mimi nak kongsi dengan korang ialah bila Mimi dapat special box dari Lazada iaitu Box Of Joy sempena Online Revolution 2016!

Terima kasih, Lazada Malaysia untuk kotak tuuuu!

Korang pun mesti dah tak sabar nak tengok apa dalam kotak tu kan dan kotak ni pun lawa kan? Warna merah gituuuu. Hihi

Jadi, mehhh kita lihat apa yang ada dalam special box ni ye.



Hashtag untuk Lazada Online Revolution kali ni ialah #LZDMYRevolution.


Bila dah buka website Lazada nanti jangan lupa "Search for your favourite brands" tau. Kalau nak lagi senang, contohnya korang tak sempat buka website Lazada dekat desktop, korang boleh memuat turun je aplikasi Lazada dekat henfon korang macam gambar kat atas tu.




Sebelum tu, selain dari special box yang diberikan oleh Lazada, Mimi juga dapat beg Ola Bola dari Nestle Milo Malaysia! Terima kasih Milo Malaysia! Beg yang bersaiz sederhana ni sesuai sangat lah untuk Mimi yang suka travel ni kan. Hahaha :D


Barang-barang dalam special box yang Mimi dapat dari Lazada Malaysia. Antaranya ialah Nescafe White Coffee Rasa Pandan, Mamy Poko Gentle Baby Wipes, Voucher RM11 dari Lazada, Tefal Manual Chopper, Sandisk Ultra Dual Drive m3.0, Logitech Wireless Speaker dan Mythic Oil dari Loreal.


Website : Lazada Malaysia

Bagi korang yang baru pertama kali nak membeli belah di website atau mana-mana aplikasi Lazada, korang boleh lah guna code ini juga untuk mendapat lagi 20% diskaun. Whoaaa! Code yang perlu digunakan seperti tertera di bawah tau, USE CODE : 20LAPOR25. Code ni cuma valid dari 1 November 2016 sehingga 17 December 2016 sahaja tauuuu. Jadi, kalau sesiapa yang rasa nak beli barangan dari Lazada dengan harga murah bertambah murah, cecepat klik website atau memana aplikasi Lazada, order barang yang korang nak dan masukkan code tu tau.

http://www.lazada.com.my/online-revolution/?offer_id=143&affiliate_id=129864&offer_name=MY+Homepage+-+General_0&affiliate_name=VIP+Affiliate+Network+Ltd&transaction_id=10284bf465fd7ba0dad6a893e6ec1b&offer_ref=_xxmo0000000at0500&aff_source=

Website Lazada : Lazada Malaysia (KLIK SINI)

Comments

Popular Posts