Review | Khloe Skin Serum

Assalamualaikum dan hi :)

Khloe Skin Serum | Kalini Mimi nak review dan share dengan korang semua mengenai satu produk skincare yang terbaru iaitu Serum. Yep, sejak dua menjak ni, kulit Mimi sendiri pun mengalami masalah kulit kering. Sadissss betul. Hm

Biasanya orang yang mengalami masalah kulit kering ni adalah disebabkan oleh beberapa faktor. Antaranya ialah kurang minum air putih, cuaca panas teruk, kurang vitamin ataupun mungkin sebab mekap yang terlalu lama. Tu antaranya lah. Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai kulit kering boleh lah jumpa pak google aja. Hihi

Ok, sooo, Mimi pun ada jumpa produk yang menarik untuk dishare dengan korang. Haa, produk tersebut ialah Khloe Skin Serum.

Khloe Skin Serum ini ialah serum yang mana ianya berfungsi sebagai primer untuk melembabkan kulit. Haa, tu cuma salah satu dari kebaikan serum ni tau. Ada lagi tapi korang kenalah baca entri ni sampai habis. Hikhik.

.

.

.

.

Tadaaaaaaa! Tengok gambar kat bawah ni !

Ni lah yang Mimi cakap serum best tu. Hehehehe


Sejujurnya, apa yang paling Mimi suka mengenai serum ni ialah disebabkan oleh baunya yang sangat menarik perhatian tau. Sambil tulis entri ni pun rasa macam nak bau je bau serum ni sepanjang masa. Serius! Khloe Skin Serum ni mempunyai bau yang sangat wangi. Bau serum ni bau buah berry gituu. Bau macam gula-gula pun ada.



Antara kebaikan Khloe Skin Serum ni ialah melembabkan kulit serta mengawal pengeluaran minyak dari kulit wajah, menjadikan kulit anjal dan flawless, membuatkan tona kulit menjadi sekata, mengelakkan wajah menjadi kusam dan kulit tampak lebih bersih dan sihat.



Em, Mimi dah cuba pakai serum ni tau. Korang bila lagi? Hihi



Aite. Jom kita tengok testimoni dari pengguna Khloe Skin Serum kat bawah :)










Untuk lebih lanjut korang boleh lah pergi ke instagram atau facebook Khloe Skin Care seperti dibawah ni tau,

Instagram :khloeskincare_hq

Akhir sekali, terima kasih sudi baca, jangan lupa komen. Stay tuned untuk entri seterusnya, okay :D

Comments

Popular Posts