Mimi Dan Make-Up!

3/04/2016

Assalamualaikum dan Hi :)

Mimi is coming! Haha. Dah lama tak blogging harini tetiba rasa nak menaip. Bukan taknak menaip tapi masa selalu tak mengizinkan. Sadisss.

Alhamdulillah, sejak dua menjak ni rezeki makin mencurah-mencurah, walaupun tak sehebat orang lain tapi adalah improvement. Pastu, seorang mimi yang dulunya memang tak suka mekap. Tetiba sekarang dah rajin nak main mekap-mekap ni. Eh.

Ni gambar sebelum gi event. Kbye!
Hidung kalau nak kasi mancung boleh guna teknik shading. Hihi. Dan mekap juga boleh membuatkan seseorang itu berubah seperti "Ugly Betty". Gituuu! Mimi juga akui dengan bermekap seorang wanita akan lebih berkeyakinan. Tak payah mekap tebal-tebal pun takpa, mekap nipis je. Yang penting mekap yang basic tu mesti pakai macam bedak takpun lipice. Kalau tak muka memang pucat je lah.

Mimi ni pun seorang yang kurang gemar bermekap. Jadi, mimi akan pakai mekap bila perlu sahaja. Contohnya kalau ada event. Kalau tak, memang jarang sangat lah nak pakai.

K lah, tu je. Nantikan next entri dari mimi ye.

Take care, people! :*



You Might Also Like

3 comments