#BloggerTalk : 10 Fakta Menarik Tentang Saya.

Assalamualaikum dan Hi :D

#BLOGGERTALK



Setelah berhempas pulas memilih tajuk minggu ini bersama Sahabat Blogger untuk segmen #BloggerTalk, akhirnya tajuk yang dicadangkan oleh saya telah mendapat persetujuan ramai. Seronok pulak rasanya. So, apa tajuknya? Jeng jeng jeng. :)

Okay. Jadi, tajuk untuk entri kali ini ialah 10 Fakta Menarik Tentang Saya. Tapi saya taknak cakap panjang lah cuma sikit dah laa ye. 


10 Fakta Menarik Tentang Saya :

Bukan Samimi.


1. Bermula dengan nama panjang saya ialah Norsyamimi Inani Binti Ahmad Rosnee. Tapi panggilan yang orang selalu panggil 'Mimi'. Nama pepanjang panggilan tetap pendek cetok.

2. Anak Ke-2 dari 6 orang adik beradik.

Mohon Sahabat Blogger tertarik nak datang ke Ganu. :D


3. Lahir di Kelantan tapi dibesarkan di Terengganu. Nananananaganu kiteeeee.

Pantai.


4. Addicted dengan Pantai. Pantang nampak pantai mesti nak singgah.

Dah pernah gitau dalam entri lepas. Hehe


5. Penggemar Tomyam dan semua thai food. Maklumlah emak orang siam kelantan.

6. Seorang yang kidal. Tahu tak kidal tuu apa? Tak tahu pi duk dalam hutan sensorang.

7. Suka berjalan. Pantang nampak kereta bergerak. Mesti nak ikut. Tak kira lah jauh ke dekat. Even nak gi kedai dekat rumah je pung.

Semua takut dengan Bulan April. Kenapa ekk? O.o


8. Lahir bulan April. Berapa haribulan taknak gitau. Kang ada yang buat surprise pulak. Hahaha

9. Seorang yang susah nak senyum. Orang selalu cakap saya ni sombong. Tsk tsk

Sumber : Google je mampu. Hahaha


10. Tak pernah pergi Putrajaya. Teringin sangat nak pergi. Tapi tak pernah berkesempatan. So, ada sesiapa yang nak bawak tak? Hahahah :D


Itu saja. Bye !




Comments

Akma Che Oms said…
#nice
disebabkan perkara ke 10 tu maka akak cadangkan buatla gathering kat putrajaya ek...hahahaha...
Cik Ash said…
Yang pasal kidal tu akak taw la abe kidal... putrajaya pernah p 11 tahun dahulu huhuhu..masa tu jiwa remaja.lagi hahaha... lahir bulan 4 nanti nak tgk fb bila.tarikhnya... tomyam paling best makan feberet tu tapi gu lawang x suka huhuhu
SYAMIMIROSNEE said…
Kannn. Hehe jomlah buat gathering dekat sana. Konpem pergi ! :D
Husein Husaini said…
Gathering kat pantai pun boleh. konfem mimi datang. hehe..
Amal Espraza said…
Terfikir gak nak buat gathering dekat putrajaya
SYAMIMIROSNEE said…
Amal, haha buatlah kat putrajaya. Tapi jauh sikit lah. Tsk tsk
Papaglamz said…
Hey April... Bebudk april ni memang comel.. Dak2 kidal pun hansome2. Atan please jangan jeles..

#banyakpulakpersamaanpapamimi
Unknown said…
not interesting at all...because misi aku ialah pergi ke paris sorg2.hahaha
MISSNICK said…
Ok nak gi Putrajaya ye...meh datang sini nak bawa hehe...
aku tertarik dengan kidal sebab aku pon kidal. Rasa jodoh kita semakin hampir. 😍😍
Papaglamz said…
Langkah mayat aku dulu.. Kahkahkah
cik jannah said…
Bila awak cakap tak pernah gi putrajaya saya macam sedih! kahkah
Anonymous said…
Jom chill di putrajaya...

Dan singgah sekali entri #bloggertalk aku di http://keyob.blogspot.com jom...
Alongxp said…
Ooo... susah nak senyum... patutla muka sepeseeenn je hehehe
Anonymous said…
Jejaga ada yang memerhati huhu
Unknown said…
singgah sini..
bile nak update bloggertalk baru
ayumie ni k
nanti mai putrajaya gtau deh
boleh jalan same2
ehehehe
done follow sini tauu
jemput la

http://hidayuayumie.blogspot.com/

Popular Posts