Terpilih Sebagai Model Pilihan Khas Crew S7even Studio.

Assalamualaikum dan hi :)

Tanpa disangka dan tersangat lah tak sangka! Sekali lagi Mimi telah diberi peluang untuk mengembangkan bakat modelling bersama S7even Studio.

Alhamdulillah, Mimi telah terpilih untuk berphotoshoot dengan S7even Studio sebagai Model Pilihan Khas Crew S7even Studio bersama Pemenang Pencarian Gadis Anggun dan Jejaka Maskulin 2016!

Korang ada baca entri Mimi sebelum ni tak? Mimi ada post pasal event pencarian tu kat entri sebelum ni. So, kalau nak tahu sila baca entri ni ye, Pencarian Gadis Anggun Dan Jejaka Maskulin 2016.

Haa, gitu.

Jadi! Tadaaaaa.

Mimi disini!

S7ven Studio, Shah Alam.
Memang eksaited sangat sebabnya Mimi sendiri pun memang tak sangka pun dapat ni. Tetiba dapat call dari sorang crew S7even Studio, katanya Mimi terpilih Model Wanita Pilihan Khas Crew S7even Studio untuk pencarian baru-baru ni. Mimi pun macam okayy dengan cool dan tenangnya. Padahal dalam hati ni toksah duk kata lah dah eksaited, nerves semua ada. 

Yelah, lagipun masa event haritu pun memang boleh dikatakan semua talent yang join pencarian tu memang hebat-hebat belaka. Even ada yang baru pertama kali join modelling join event macam ni lah. Tapi memasing semua macam dah expert je. Tu yang langsung tak expect dapat peluang ni. 

Pose sikit.
Selain Mimi, ada lagi sorang juga peserta yang terpilih sebagai Model Pilihan Khas Crew S7even Studio ni tau. Sorang peserta lelaki dan sorang peserta wanita. Untuk peserta wanita tu sudah semestinya lah Mimi, manakala lagi seorang peserta lelaki yang terpilih ialah model Fido Rahman. Nak kenal siapa Fido? Pi terjah instagram S7even Studio ye. Hihi

Apa-apa pun, sekali lagi, terima kasih sangat-sangat kepada pihak S7even Studio kerana telah memberikan peluang ni untuk Mimi. Terima kasih, S7even Studio! :D







Comments

SIQAHIQA said…
Murah rezeki awak. Tahniah :)
SYAMIMIROSNEE said…
Alhamdulillah. Terima kasih awak :)

Popular Posts