Berat Dah Bertambah! Sedih Ke Suka?

3/18/2015

Assalamualaikum dan Hi :)

:)


Sejak dua tiga menjak ni saya bersahabat baik sangat dengan penimbang berat. Mana tidaknya berat makin bertambah kot. So,hampir setiap hari duk timbang berat je. Berat saya yang dulu cuma 40 kg. Memang sekeping macam tiang lah. Sekarang, dah jadi 53 kg. Hampir 13 kg kot naik. Terkejut den. Nak buat macam mana, pantang nampak makanan asyik nak makan je kerja. Pastu, memalam pun tercari-cari makanan lagi. Ish ish. Apa-apa pun ofkoz lah suka berat ni bertambah takdelah nampak keding kan. Alhamdulillah. Sekarang berat dah normal dan makin bertambah cun melecun :D *terpuji diri sendiri pulak, siapa lagi nak puji kalau diri sediri tak puji* Hehe. Cumanya kena control jugak lah makan ni, takut overdose pulak berat ni kan. :)

You Might Also Like

2 comments