Puas Hati Dapat Makan Gulai Ketam.

5/10/2015

Assalamualaikum Dan Hi :) 

Gulai Ketam.

Puas hati dapat makan gulai ketam yang di masak oleh my umi. Hehe Tapi yang tak puas hatinya kalau makan ketam ni kan isinya dapat makan sikit je. Yang lain kulit je lebih. Tsk tsk T.T pastu, yelah siapa kata makan ketam ni sesenang macam makan ayam ikan tuu. Emm tidak okay! Payah kot nak makan ketam ni gigi kena kuat. Kalau gigi tu kuat okay laa, boleh gigit kulit ketam. Kalau tak kuat, mau nak patah gigi tu. Aih. Boleh tahan nak tercabut gigi ni tauu. Ni pun sebab dah lama tak makan ketam. So, umi pun masak laa gulai ketam. Apa-apa pun gulai ketam umi tetap sedappppp! :D

You Might Also Like

5 comments